mehtapckm Scoot and rıde almıştım ben 1,5 yaşındayken. O zaman oturup baya sürdü ebeveyn kontrollü almıştım birde kendimde sürüyordum. Şuan 2 yaşında son zamanlarda da normal şekilde sürüyor scooter halinde yani. Baya kullanışlı oldu bizim açımızdan böyle