Kızım 10 aylık kv ye gittiğimizde çok güzel yemek yiyor dışarıda yedirdiğimde bende yine yedirebiliyorum ama kv nin yedirdiği kadar yine yemiyor fakat evdeyken meyve dışında hiçbirşey yemek istemiyor bilemiyorum mamanın geleceğine emin olduğu için mi acaba diyorum fakat bu durum çok üzüyor beni mamayı da içirmeden önce veriyorum yemeği açta oluyor yani ama kendi evimizde kv den de çok yemiyor benden yediği kadar yiyor yüksek ihtimal mamanın geleceğini bildiği için ne yapabilirim tavsiyesi olan var mı