Nasıl gidiyor kızlar neler yapıyorsunuz gelişimleri nasıl ? Bizimki yürümeye başladı çok hareketli asla oyuncak vs oynamıyor hep bana yapışık ne zaman düzelcez bilmiyorum uyku düzenimiz yok öneriniz var mı sizinkiler kaç uyku yapıyor saatleri nasıl ?
Baba dede anne mama diyor suanlık ☺️
Bu ara grip olduk keyifsiz iştahı yok pek.😔
Ama bugunümüze de şükür 🥰 sizde durumlar nasıl ?