Minikprenses_1 Selam kızlar bir yaşında oğlum hastalandı grip oldu burnu çok akıyor öksürük var antibiyotik kullanıyoruz ama henüz etki etmedi sanırım evde de önereceğiniz bir şey var mı? Birde gazlanınca siz neler yapıyorsunuz