beyazzkuguu Bir kez değil birçok kez ettirdim hemde 😂Arabanın ittire kaktıra kalktığı da çok oldu can çekişiyordu garibim 🫠Babam öğretmeye çalışırken olmuştu bunlar ama babadan ve kocadan hoca olmuyor bu da bir gerçek 🫠Bacaklarım özellikle sol bacağım o kadar çok titriyordu ki arabadan indiğim de inanır mısın yürümekte zorluk çekiyordum. 2. Dersten sonra bu durumlar son buldu heyecanım paniğim yatıştı,tekniği daha iyi anlamaya başladım ve en önemlisi uzuvlarım araba sürmeye alışmaya başladı,her yeni derse gittiğim de bir öncekinden daha iyi oluyordum. Şevkiniz kırılıyor umutsuzluğa kapılıyorsanız eşinizle çalışmayı bırakın lütfen,kursta öğreticinizden eğitim alın. Ayrıca onlar çok daha profesyonel,uygun öğretiyor çünkü işleri bu sizin benim gibi bir sürü kursiyerle karşılaşıyorlar sonuçta ve daha sağlıklı bir öğrenim süreci oluyor.