Gorursensoyle Anlamazlar arkadaşım anlamazlar bir onlar bilirler. Ne duyarlarsa uygularlar bende kendimi yırttım yapmayın etmeyin diye ama nerde 🤦🏻♀️ Yazık günah o bebeklere cidden. Ne gerek var böyle sapır saçma şeylere. Gaz sancısıysa gaz sancısı sabredilip çekilecek bunlar. Masaj yap, banyo yaptır, damla kullan, rezene iç bilmem ne bilmem ne amann neyse 💁🏻♀️