Dün gece oğlanı yatırdım kafasının tam tepesi terledi çok umursamadım. Gece hafif öksürmeye başladı mızıldandı. Baktım burnu tıkanık gibi sürekli burnunu kaşıdı. Emdi durdu. Sabah kalktık enerjisi hareketliliği yerinde. Bu kez de burnu akmaya başladı. Chatgpt sordum. Şeffaf renkte ateşi yok hareketleri yerinde. Soğuk algınlığı olabilir. Bol sıvı tüketsin emsin diyor. Var mı sizin de yöntemleriniz?
Bir de yatırmadan evvel serum fizyolojik yapcam