zeynepblue benim bebeğim ilk doğduğunda bir hafta kuvezde kaldı orda sanırım dikkat edilmedi ve ıslak mendil kullanılmıştı popo deliği yanlari hep kızarık ve böyle sivilcelenme tarzı şeyler vardı ben hiçbir şey sürmedim üç aydır ıslak mendil elime bile almadı pamuklu bezi ıslatıp kullanıyorum iki haftada geçti bana göre ıslak mendilden kaynaklı bizde Molfix kullanıyoruz eğer ıslak mendil kullaniyorsaniz değiştirin saf suyla temizleyin geçer