merhaba kızlar 30 aylık oğlum aniden kendini sıkıyo kasıyo ara ara bi ara hiç yapmıyo bazen yine yapıyo 2-3 saniye kadar. ben tepki verince ona bakınca bırakıyo yapmayı ve gülüyo bu normal midir? bi nöroloğa mı gitsem dün geceden beri içim hiç rahat değil bilgisi olan varsa yazarsa çok memnun olurum