livanurvealpinannesi61 bilgilerinizin tamamı yanlış diyemem ama çoğu teyitsiz ve eksik. Öncelikle arkadaşın dediği gibi erken ergenliğe sebep oluyor. Bunun üzerine çok sayıda makale mevcut. Lakin günümüzde yediğimiz çoğu yiyecek zaten erken ergenliğe sebep olmakta. O yüzden Ben şahsi olarak problem görmüyorum. Kişinin kendi tercihi.
Doğru balık tüketirseniz yeteri kadar omega3 alır çocuğunuz. Lakin tek hamsi üzerinden gidilirse malesef alamaz. Ayrıca balıklarda yeteri kadar omega3 bulunmakta. Tabi doğru balıkta.
Amaaa yeteri kadar epa ve dha bulunmamakta tabiki. D vitamini için yorum yapmıyorum. Yazında kullanılması gerekli. Yani dediğiniz gibi sırf omega3 için balık yağı kullanılmaz ama ekstra Epa ve dha için kullanılabilir. Alırken ölçülerine dikkat ederseniz epa ve dha çoğu markada az bulunmakta. Az olanları kullanmak yerine balık tercih edilmeli ama kişi çok olanları kullanacaksa tercih edilebilir.
Ayrıca sizin çevrenizde böylr bir sorun yok diye böylr olmayacak diye bir şey yok. Bu kadar kesin hükümlü konuşmayın bence.
acimavi