busra1904 bizde geçmeyen egzama ve kanlı kaka vardı. O sebeple başvurduk. Besin alerjisi olduğu için belirtileri bu şekilde ama bazı alerjik bünyelerde geçmeyen öksürük hırıltı vs oluyormuş bu sebeple başvuranlar da var yani.
Siz neyden şüpheleniyorsunuz?