nil2625 menenjite nasıl yaptırmasanız da olur dedi ya onun sonuçları ölümcül. Ben doktorların bu şekilde görüş bildirmesine sinir oluyorum. Sizi tenzih ederek söylüyorum birçok aile zaten pahalı aşılar olduğu için yaptırmamak için bir gerekçe arıyor. Doktorda kalkıp böyle söyleyince bahanesi oluyor. Sen sebeplerini anlat ben yaptırılması taraftarıyım de geç yönlendirme yapma ozamsn.
Konu sahibi rotada yaptırdık menenjitte