orkide2 yok canım değil bıraz kaparmış ama dış değil daha var annesi saglıkla gelsin🥰
Ben anlamıyorum üstt yazayım görülsün
Gamzelikiz_34 yaaa çok huysuz 4 aylık daha atak mı acaba
orkide2 olabilir canım bu aylıkta öyle oluyor bebiş hasta değil dimi cnm
Gamzelikiz_34 yok sadece uyku geriliği huysuz mızmız sürekli kucak istiyor hastalığı yok
orkide2 ataklar o zaman canım bi sure sonra geçer ilk çocuğun mu🥰
orkide2 bide annesi diş etine fazla dokunma mikrop kapmasın
Gamzelikiz_34 evet ilk
Gamzelikiz_34 tamamdır çok teşekkür ederim ☺️
orkide2 🥰🌸
orkide2 Allah bağışlasın canım benim🌸🥰
Gamzelikiz_34 teşekkür ederim çok saolun 🙏♥️