Merhaba sevgili anneler
Okul öncesi eğitimci annelerden bu konu ile ilgili destek beklemekteyim. Oğlum 4 yaşında daha öncesinde babaanne bakıyordu hafta içi sabah bırakıp akşam alıyordum çalıştığım için. Şimdi babaanne bakamayacağını söyledi bende evimin yakınındaki anaokuluna dün kayıt yaptırdım 4 yaşındaki oğlumu ama ben okula gitmek istemiyorum diye ağlıyor. Bugün 1,5 saat kaldı okulda öğretmeni aradı gelip alabilir misiniz diye. Gitmemekte ısrarcı nasıl ikna edeceğimi bilmiyorum. Öğretmeni ise oradaki çocuklar ile arasında 9 ay fark olmasından dolayı alışamadığını iletti başka bir desteği yok işin gercegi. Ben çalışmak durumundayım mecburum ama nasıl aşacağım bilmiyorum. Konu ile ilgili deneyimli annelerin ve eğitimci annelerin desteğini bekliyorum.