SincapZ Wita ben kullanıyorum memnunum. Bebeğimi emzirirken kullanmıyorum. Ayrı bir zamanda iki elimle göğsümü sıvazlayıp onun vakumuyla çektiriyorum. En son 110 cc falan sağmıştım. Sessiz ve pratik.
Meryemmm Wita kullanamadım süt fazla olması lazım sütünüz az ise almayın ben satıyorum hatta düşünürseniz
Kbraa34 Wita ben kullanıyorum.Emzirirken diğer tarafta onunla sağıyorum ya da Memem doluysa emzirmediğim zaman sağdığımda da geliyor. Ön sütü sağmak için kullanıyorum yeterli oluyor.
Reyhankaya Ben kullanıyorum, memnunum ama sadece akanı topluyor. Yani birinden emerken diğerinden gelen sütü topluyor. :)