
Üç haftadır böyle. İlk gittiğim.doktor süt yunurta alarjisi olabilir dedi testi daha yapamadık yemeyi biraktim ama düzelmedi. Dünden beri de kulakları böyle oldu neden bilen varmı. Başka doktora gittim o da yenidoğan döküntüsü geçer alerjiyle alakası yok dedi