clsknu ay gidin yazdiginiz yorumu bi okuyun ya. Hatta ben size alıntilayim
clsknu 10 senedir ablam geri çekilme ile korunuyor . Koca 10 yıldır sadece geri çekilme ve hiç tık yok demek ki korunma yöntemiymiş değil mi
Ablaniz 10 yildir geri cekilme ile korunuyor diye bilime karşi gelerek demek ki korunma yontemiymis degil mi diyorsunuz! Size inanin simdi korunma oranlarini anlatsam anlayacak kapasite yok ama kisaca bahsedeyim. Spiralin koruma orani %99 dur. Eger spiral taktiran kisi duzenli olarak kadin dogum doktora gidip spiral kaymismi kaymamis mi kontrol ettirmesi gerek. Ha eger ben taktim bitti gitti diyorsa supriz gebelige hazirlikli olmasi gerek. Geri cekilme yontemi sadece %73 koruma saglar. Hic bir yontem %100 olamaz eger baglama islemi yapilmasa. Anlatabildim mi?