sedaoykum Merhaba doğumdan ne kadar süre sonra saçlarınızı boyattınız 46 günlük bebeğim var erken mi boyatmak için
nesemom sedaoykum ben 45 günlükken boyatmıştım ombre gibi işlem blraz uzun sürdüğü için sütümü sağıp gitmiştim 2 öğün öyle geçmişti sanırım bir sıkıntı yaşamadık ama siz bilirsiniz tabi
gnsmm sedaoykum daha 10günlüktü boyadım hamilelikte bile boyanabilir diyenler var deri yoluluyla kana geçecekte ordan süte geçecekte ohooo yani.
473492 Benim kızım 7 aylık oldu daha yeni boyamaya başladım bence sende biraz bekle kimyasal olduğu için durmadan suan emiyor uyku saatleri uzun olması lazım o yüzden birazdaha bekle