yorumcu00 Kızlar temudan sütyen beğendim ama bedenler bizim bedenlerimizden farklıymış sanırım. Bilgisi olan var mı ?
Pamukhanim_ yorumcu00 giyim yapıyorum kalıpları biraz büyük oluyir a kızıma aldım kendime hiç almadım
melekbgci Ben yapıyorum sutyende aldım emzirme dönemi rahat kullanayım diye çok memnunum rahat baya, ben hamileyken aldım xl almıştım su an biraz kilo verdiğim için bı tık bol kalıyor, ölçü tablosu var oradan bakabilirsiniz