leyla_10 Bebeğimin böbreğinde büyüme olduğu için doktoru sintigrafi çektirmemizi istedi. Bebeğinde böyle bir durum olup anlayan biri bakabilir mi?
Eylulzeynep8 leyla_10 Geçmiş olsun ne için yapıldı ve anestezi verilip mi yapıldı. Bizim surekli erteleniyor
leyla_10 Blackcloud bilmediğim için sormak istedim internette de çok veri yok bu tarzda. Doktor randevusu da pazartesi günü insan endişeleniyor 😢
Blackcloud leyla_10 Anlıyorum tabiki de konu çocuk ve sağlık olunca insanın yüreği pır ediyor. İnşAllah hiç bir sorun yoktur geçmiş olsun.
leyla_10 Eylulzeynep8 böbrekte büyüme olduğu için doktoru istedi. Yok anestezi verilmedi radyoaktif madde verildikten 2 saat sonra görüntüleme işlemi yapılıyor bize bebeğin uykusu olsun uyursa daha kolay çekilir dediler bilginiz olsun hareketli olursa çekilmesi zor oluyor.