damlakayaa10 valla biz 5 aylıkken başladık ilk günler tadım üstüne yine mama veriyodum hiç bir değişiklik yapmadan şuan 5 buçuk aylık mesela sabah 7 de mama 10 da kahvaltı veriyorum örnek berşrşsem bugün avakado labne yarım ceviz 2 adet bebe bisküvisi karıştırıp verdim hepsini yedi üstüne su verip uyuttum 1 de normal mama 3 buçukta mama 6 buçuktada sebze çorbası içicek sonra 9 da mama vericem şuan biz öyle ilerliyoruz günde iki öğün yiyo artık fazla karıştırıp verdiğim için iki öğün mama içememiş oluyo büyüdükçe öğünleri fazlalaşacak o zamanda mamayı dahada azaltmış olucam