Arkadaslar hamilelik surecim çok ağır geçti ve dogumumda bi o kadar kötü geçti normal doguma çok zorlandim ama olmadı sezeryan oldum son anda ama hamileligimden beri ayakta biraz fazla kalsam kalça agrisi cekiyorum normal mi acaba 11 ay olacak Doğum yapalı ama hala geçmedi yasam kalitem cok düştü benim gibi olan var mı acaba geçici surec mi bu