senaatis Merhabalar, ek gıda için kasım indirimleri varken alışveriş yapmak istiyorum. Ne almalıyım hangi marka almalıyım yardımcı olur musunuz? Yani mesela irmik, pirinç unu vs
KendiEvimdeDeplasmandayim senaatis pirinç unu hiç almadım. Yulaf unu aldım çorbalarda pankekinde sulu köfte de kullanıyorum. İrmikte bazen köftelerine atıyorum. Tam buğday unu da aldım ben ama pek kullanmadım bazen pankekte kullanıyorum. Tarhanayı çok seviyor kızım. Og almıştım.
senaatis gizememre kuzeyyy07 livanurvealpinannesi61 myybabyy hangi ürünleri almalıyım fikir verebilir misiniz neye ihtiyacım olacağını bilmediğim için
myybabyy senaatis yulaf unu irmik tarhana zeytinyağlı bisküvisini kullanıyorum ben. Başlangıç olarak bunlar yeterli bence. Muhallebi karışımları falan gereksiz. Daha sonra pankek karışımlarını alabilirsiniz. Ben alacaktım yoktu. Biz 8 aylığız.
senaatis gizememre anneannem tarhana yaptı kendisi, almama gerek var mı yine de?pirinç unu yulaf unu buğday unu vs alan da var
gizememre senaatis ah en güzeli hem doğal afiyet olsun bebişe 🥰 açıkçası ben gereksiz buluyorum sadece irmik kullandım o da ek gıdaya yeni başladığımız dönem muhallebi yapıyordum meyveli onda kullandım sonra zaten ara öğünlerimiz meyve , çorba vs çeşitlendi çok bulamaç tarzı şeyler vermeyi doğru bulmuyorum şu an 14 aylık başarılı bir ek gıda sürecimiz oldu yemediği bir şey yok çok şükür 10. Ayından sonra bizim yemeklerimizden devam ettim tuzsuz ve baharatsız tabi :)
myybabyy Yulaf ununu çorbalara kıvam vermek için kullanıyorum pankekte vs de de kullanılıyor. Irmiğide genelde kahvaltıda kullanıyorum
a_ne00444 senaatis ben ognset olarak almıştım çok gzuel kullaniyoruz yulaf ununu yumurta yapıyorum çorbalarda kullanıyorum tarhana iyiki aldım annemin yaptığı malesef tuz ve baharat var irmik meyve purelerindr kullanıyorum pirinç unu açıkçası kullanmadım pek arada değişik bir bakliyat olsun die meyvesine atiyorum