Oğlum 11 aylik 2 saattir disaridaydik gezdik çok iyiydi uyku saati geldi karnida acıktı eve geldik ağlamaya başladı ama disarda çok iyiydi hiç aglamiyordu mama yaptım bezini değiştirip yatiracaktim çok ağladı canı acıyor gibi kucağıma aldım hala ağlıyordu 2 kere kolları ve bacaklarını titretti çok korktum normalde sinirlendimi filan bazen kollarını sıkıp titretiyordu ama busefer hem ağlıyordu hem bacaklarinida titretti çok korktum başına gelen varmi şimdi yatırdım uyudu uykusu vardı inşallah kötü birsey degildir