esrhrn 2 çocuktan sonra benim kafamda çalan şarkı hadi bize gidelim yar şişeleri dizelim yar içelim içelim sabahlara kadar içelim karakola düşelim yar 😀😀😀 sıyırdım galiba biri 3 yaş diğeri 4 aylık 🙈
Kumru_ esrhrn Bebeğime türkü okuyordum bende,suya gider allı gelin has gelin mesela 😅Sakin sakin okuyunca çok seviyor ninni gibi
tellibaykus Horozumu kaçırdıları söylüyorum bide tezahüratlı beste yapıyorum memişkolar emeriz sütüşkolar içeriz biz memişko severiz diye 😂😂😂😂😂🤭 Ha bide seni gidi yaramaz emişmeden duramaz diye şarkı söylüyorum o da kendi bestem 😂
Cupcake_1905 esrhrn Sezen Aksu sen ağlama yı çok söylüyorum bu ara neden bilmiyorum mutfakta bulaşık yıkarken birden sen ağlama dayanamam diye giriyorum eşim de eşlik ediyo 🤣
Gulfem_1605 esrhrn bahcads yeşil çinar boyum boyuma uyar ben seni gizli sevdim bilmedim alem duyar. Bu şarkiyi cok seviyorum hem sakin hem güzel tam benlik yenilerle aram yok eskileri severim türkü vs.
Begum64 Sagopa kajmerin avutsun bahaneler şarkısı.. Bir de Atilla Taş'in Hamçökeleği var benim oğlan duyunca sevinçten deliriyor 🤣
Martannesi03 esrhrn Kukiliden akşam yatmaz sabah kalkmaz uykusunu alamaz aksam yatmaz sabah kalkmaz tam bir halyaz 😀😀😀
Melegimkizim123 eefe26 hahah kızımda çok seviyor onu akşama kadar kırmızı balık diye geziyorum evde kızım uyurken bile alışkanlık yapmışım normal şarkı söyleyemiyorum kırmızı balık gölde kıvrıla kıvrıla yüzüyor 😂😂😂
Mavi45 Her şey seninle güzel yolda yürümek bile bir de uyu bebeğim yarına güçlü uyan...😊Bizim ninni oldu bunlar.Bir de baby sharkla Toycular yarcan kolunda mercan söyleyip halay çekiyorum .🤷🏻♀️