Selam anneler 27 günlük lohusayım ve dün geceden beri çok titriyorum ateşim yok ama titriyorum normal mi yada doktora gidip kanlarıma baktırmam lazım mı normal doğum yaptım akıntım hala devam ediyor kahverengi gibi parol içiyorum çok etki etmiyor başka ne yapabilirim yardımcı olur musunz ilk çocuk çok deneyimim yok 🥹 Teşekkürler 🌸