asudetnc Merhaba bebeğim 1 aylık emdikten sonra ağızdan gaz çıkaramıyor 15 dakika 30 dakika uğraşıyoruz çıkaramıyor ne yapmamız gerekir bebeği böyle olan var mı ?
dogakusumx asudetnc bizde öyleydik yinede dik tutun 10-15 dk . Bide bazen yüzüstü çevirincede çıkabiliyor. 2. Ayında daha rahat çıkarmaya başladı.
tralicem asudetnc Kiraz çekirdeği kemerini öneririm kucağınızda dik dururken bile takıp gezdirin ki gazı rahat çıkartsın ve gaz damlası Sab simplex kullandım ben çokta faydasını gördüm bi doktorunuza danışın ama gaz damlası ne önerir
dogakusumx asudetnc nurse harvey gaz damlası 20 günlükken falan başladık. Bi de trubiotic diye bir probiyotik başladı doktorumuz bu da çok iyi geldi. Şimdi 50 günlüğüz rahatladık az da olsa.
tanemtanem Dizine yatır canım sırtına masaj yap ozaman da rahat çıkıyor yada yüz üstü yastıpa yatır rahat ediyor benimde 20 günlük bebeğim öyle yapıyorum
tralicem ozleemshn_ 15damla 8 saatte 1 Benim doktorum öyle önerdi siz yinede bir danışın doktorunuza bebeğim acillik oldu gazdan