bebitonunannesi_ saat 10.30 a kadar yarım yamalak izlerim, 10.30 dan sonra dikkatimi vererek izlerim. Ama az dizi izliyorum, bahar, ben leman, sahtekarlar. Bunlardan da bahar dan sıkılmaya başladım akşamları oturup da izlemiyorum eskisi kadar, youtube da 30 dk lık özetini izliyorum, ben leman ı da geçtiğimiz cumartesi izlemedik müzik dinledik, sadece sahtekarlar ı hevesle izliyorum şu an, fenerbahçe maçı olmadıkça🙃