bebitonunannesi_ Bebeğim olsaydı vakit bulamazdim diye tahmin ediyorum ama… Oğlum 3,5 yaşinda gündüz pek izlemem bişey ama neredeyse her akşam bi dizi izliyorum. Acaba sadece ben mi izliyorum, vaktimi boşa harcıyor muyum dedim. Sizler akşamları naparsınız?
bebiskoveannesi bebitonunannesi_ bizim izlediğimiz 2 dizi var. Uzak şehir ve eşref rüya. Uzak şehir benim pek hoşuma gitmiyor ama eşim izliyor. Onun dışında pek bişey izlemeyiz. Denk gelirse kim milyoner olmak ister falan. Çok yorgun değilsem uykum yoksa film izleriz. Ama genelde hep uykum olur 🫣😃
50krsvertirreekk bebitonunannesi_ cuma günleri bi kızılcık şerbetine bakıyorum onu da aynı gün bitiremiyorum ya 2 3 günde anca 😂😂😂
bebiskoveannesi bebitonunannesi_ komediyi genelde yazın yapıyorlar ya. Yazın da tv izlenmiyor genelde
suheyla92 bebitonunannesi_ ben izlerim oglusum uyumuş olur bu ara this is us izliyorum disney+'tan aciyorum çayımı da yudumlarken miisssss
Pamukhanim_ bebitonunannesi_ 2 dizi izliyorum onlarıda gündüz kızım uyuyunca bahar ve uzak şehir akşamları genelde kızım uyuyunca ya uyurum yada master chef izliyorum
KayraVeAnnesi_06 bebitonunannesi_ Bebeğim uyuduktan sonra izliyorum , o olduğunda izlemiyorum çnkü her gördüğünden birşey kapıyor . 3 yaşında oğlum var . Diziler başlamış oluyor o uyuduğunda ama tvplus var bizde geri sardırıp izliyorum reklamları atlıyorum falan daha iyi oluyor ama izlediğim bir kaç dizi var hergün izlemem
KayraVeAnnesi_06 bebitonunannesi_ 12 yada 24 saat tam emin değilim bütün programlar geri sardırılıyor ve tekrar izlenebiliyor . Ücretini bilmiyorum biz internetle ödüyoruz eşim bakıyor o işlere 😂