Tubanurrr askmemnu tomografi ye 2 kere Mr a 6 kere falan boynumda omurilik te boyun düzleşmesi var çok fazla boyun ve omuz agrilarim var bir de migren var onun için de girmiştim yani korkulacak bir şey değil
gulcem53 Pandemi dönemi maalesef ilaçlı toraks, öncesinde sinüzit ve şiddetli baş ağrım sebebiyle 3 kefe kafa bt ve 20′li yaşlarımda da apendisit şüphesi nedeniyle ilaçlı batın çekmişlerdi…