seyma10 Doktora gittiginizde doktor ne yapti neler yapin dedi ne tur test ve tahlil istedi arkadaşlar
Nikita seyma10 ne kadar kapanmadı? Benim kızımın da tam kapanmamıştı. Doktor baktı kapanmış dedi. Bana kapanmamış gibi geliyordu. Az kalmış dedi
poziimom seyma10 benim oglaninda çoğu kapanmis az kısmı kalmış bana d vitamini verdi şişeyi bitirince goturcem göstermeye. Tahlil vs..istemedi..
seyma10 Nikita 24 aya kadar uzayabiliyor demisti saglik ocagina parmağımla baktigimda aciklik belli baya