Aselduru88 oğlum da o dönemlerde öyleydi sürekli değildi ama arada böyle bazı günler sürekli ağlardı ağzının içi böyle alev gibiydi hatta bazen ateşi 37 falan oldu ama bu tam da ateş sayılmıyor normalde değil tabi ilk dişte sekiz aylıkken çıktı ama diş sıkıntısı öncesindeki 2 3 ay önce başladı sizin de öyledir birkaç gün huysuz olur geçer. Soğuk şeyler birde yeşil soğan çok iyi geliyor