fadimelif 3 aylık bebeğim öksürüyor doktora götürdüm soğuk algınlığı var dedi. İleri derecede değil ilaca gerek yok dedi carpol veya parol verebilirsin 1/4 ölçek dedi. Önerileriniz varmı öksürdükçe canımdan can kopuyor.
mom0989 fadimelif mustelanın göğüs balsamı var canım eczanelerde gördüm. Şükür hiç kullanmadım ancak bir dene istersen 🙏🏻