iremsarp merhaba, benim bebeğim 10 ayı geride bıraktı ama babıldamıyor. Bye bye yapıyor, herkese gülümsüyor tanımadıklarına bile el sallıyor, adına tepki veriyor, göz teması var vs. çok sosyal bi bebek ama hala babıldama başlamadı ve ister istemez kafama takıyorum🥲 babıldama başlaması için özellikle yaptığınız bir şey oldu mu? Ben kitap okuyorum, konuşuyorum…