neslihan121 Hanımlar aranızda emzirirken doğum kontrol hapı kullanan var mı ne kullanıyorsunuz nasıl kullanıyorsunuz
kutka neslihan121 ben zylanda kullanıyorum emziriyorum bide cerazette var o bende çok kanama yapmıştı
accountant neslihan121 başlamıştım yarıda bıraktım zaten sütüm çok azdı daha da azaldı gibi geldi alakası var mı bilmiyorum ama psikolojik olarak öyle hissettim
kutka neslihan121 adetliyken başlanıyor her gün aynı saatte içiliyor sütümü etkilemedi en baştan beri kullanıyorum
neslihan121 kutka ben 2 aylık doğum yaptım yani ne zaman adet olurum ne olur bilmiyorum adetli olmadan başlanmıyor mı
kutka neslihan121 öyle de başlanıyor tabiki ama 15 gün temkinli olmak gerekiyor yani sadece hapa güvenmeyin