İki çocuğum var birisi okula gidiyor sabahçı onu okula bırakıyorum evde küçükle ilgileniyorum evin işlerini falan yapıyorum ve o saatler kızımın telaşı olmadığı için dinleniyorum vs şimdi linçleyenler olabilir ama bir kaç gündür hiç tahammülüm yok kızıma okuldan gelecek diye geliyor kardeşini uyandırıyor evde sürekli ses gürültü sabahtan beri zar zor topladığım evi dağıtıyor şu ara sesini bile çekemiyorum zaten bebeğim dört ay atağında aşırı bunalıyorum üstüme kızımda çok ağır geliyor bana o okuldayken daha keyifliyim bu belki anlık bir histir sürekli böyle hissetmem ama çok bunaldım