Geçende parkta hep aynı yaş grubunun (2-3yaş) oynadığı bi yere götürdüm oğlumu (27aylık) oyuncaklara çıkmak için merdiven değil de basamak tarzında dağ gibi tırmanma yeri yapmışlar çocuklar gayet çıkabiliyo ama yetişkin biri zor çıkar diyim. Neyse 3-5 çocuk çıkmış şakalaşıyo gülüşüyo o alanda derken benimkide tırmandı tam çıktı o çocukların içinde bi çocuk var etrafındaki bütün çocuklara tokat yapıştırıyo onlarda başladı ağlamaya anneside aşağıdan yapma oğlum gel buraya oğlum derken çıkamıyo çünkü yanına çocuk herkesi sıra dayağına çekti diğer annelerde ay falan diyo çocuklarına uzanmaya çalışıyolar ama ne mümkün benimki çıkar çıkmaz benimkine de yapıştırdımı anaaam heeey dedim kim bu çocuğun annesi mahfetti çocukları. Çocukların hepsi ağlıyo çünkü suratlarına vuruyo bide bedenine de değil. Hayır sen çocuğunun vurma huyunu biliyosun be kadın tamam eve hapis et çıkarma da demiyoruz ama kontrolün dışında olan yerlere de koyma o çocuğu biliyosun yaptığı şeyi. Aşırı sinirlendim varya diğer anneler de yazık kibar kibar tepki veriyolar ben bağırmasam çocuk hala devam edicek herkesi pataklamaya