yummy16_ WhatsAppdan yazın waikikiye, ben direkt yazıyorum, ürününün arkasında bi marka. Daha önce aldığım pantolonlar üretim hatalıymış sanırım ücretini iade ettiler pantolonları istemediler, oğluma pantolon almıştım o da tek yıkamada tiftiklenmişti yine ücretini iade edip pantolonu istemediler, eşime almıştım vs.