sweatmomyy Normal doğum yaptım 32 gün oldu idrar yaparken ağrı yaşıyorum, gün içinde de ara ara ağrı giriyor. Enfeksiyon vardır diye aile hekiminden ilaç aldım kullandım yine de devam ediyor. Benzer durum yaşayan var mı neden kaynaklı olabilir normal midir
kubrrakeles ben yaşadım 40 ıma kadar ara ara sızklyordu idrar yaparken doktoruma gittim vajinit olmuşum fitil verdi geçti sonra