Merhabalar eşim bir süredir işsizdi şuanda yeni başladı çok şükür burda çocuklarıma bakacak kimse yok annem başka şehirde annem de çalışıyor ben annemin yanına gidip bir iki ay çalışıp eşime destek olsam daha doğrusu kendi kartlarimi ödemek için çalışmak istiyorum sizce tuhaf mi kaçar iki tane çocuğum var annem gündüz çalışsa ben de akşam calisicam yani gece gelicem eve iki ay çalışsam yetiyor zaten bana bu konuda düşünceleriniz neler