Ahanife benim doktorum hakiki zeytin yagını söyledi ki ben zaten konaklarını bile zeytinyagıyla gecirdim ki sırf bagırsak düzenlesin diye zeytinyagı bi damla iciren birsürü insan varken vucuduna sürmenin zararının oldugunu düsünmüyorum ki benim doktorum ilacları bile verirken icinde kimyasal barındırmayan ilacları yazıyor o konuda guvenim sonsuz tabi tercih sizin o da ayrı ben bende ise yarayanı sizinle paylastım sadece 😊🤷🏻♀️