alparslanmomms Kızlar oto koltuğu hangi marka alacam bilmiyorum ya . Çok fazla çeşit var . Maxi cosi de bayağı indirimde. Kullanıp memnun kalan var mı ?
niloskomom Bende almayı düşünüyorum. Prego markanın iyi olduğundan bahsettiler. Ama hiç anlamıyorum hangi özelliklere dikkat etmemiz gerekiyor😅