asafimkavun Sonlandıran var mı çocuk çünkü göğüs ucumu hep ısırdı iki göğsümde öyle kanama ve irin akıyor aşırı hassasiyet var hematan , masceders , lansihon en sonda doktor bana bir tane teramisin yazdı ama geçirmedi hiç biri saolsun asirida isiriyor
Gamzelikiz_34 asafimkavun vallahi ben üç yaşına kadar emzireceğim büyük kızımı da öyle yaptım şu kızıma da öyle yapacağım ne kadar iyidir o kadar dirençli olur🥰
alparslanmomms Ben de sağımla besliyorum . 1 yaşında keseceğim gibi duruyo . Eğer ek gıdayı doğru düzgün yerse
asafimkavun alparslanmomms doktorlar 2 yaşa kadar Dior ama gerçekten aşırı açıyor dokunsmiyorum sızlıyor vs
alparslanmomms asafimkavun aynen 2 yaş diyorlar ama anne psikolojisi el vermiyorsa ne olacak ? Benim için o daha önemli . Bizim her anlamda iyi olmamız gerekiyor bebeklerimize verimli olabilmek için o yüzden eğer ek gıdayı güzelce yiyorsa kilosu gelişimi iyiyse 1 yıl gayet makul bi süre bana göre
edagzl07 Ben tam 1 yaşına bastığı gece kestim çünkü oğlum aşırı bağlımlıydı sürekli ağzında dursun istiyordu ve geceleri sayısız uyanıyordu artık canım tak etti ve kesme kararı aldım çok zor geçti 1 hafta geceleri çok ağladı ama pes etmedim 1 ayın sonunda alıştı zorlu bi süreç ama pes etmemek lazım. Zaten kilosu yeterliydi yemek seçmeden herşeyi yiyordu
pyrzaslnnn47 edagzl07 aynı durumdayım 15 aylık kopartacak gibi ısırıyor refleks olarak feci bağırıypeum bu böyle olmaz kesmem lazım aşırı bağımlı bir anda mı yapmalıyım siz nasıl yaptınız
Gamzelikiz_34 asafimkavun çok ısıryorsa krem al canım sür ama kesme diyim yanı biraz ara verirsin ama unutturma
nesizade05 asafimkavun yıkamıyorum ben siliyorum sadece emzirme bitince sarı kantoron sürüyorum silikon ya da gümüş kapağınız varsa takın çünkü meme ucu kanadığı yada acık yara olduğu zaman çamaşıra yapışıyor bu da çok can yakıyor . Evdeyseniz bebek uyuyunca biraz açın gezebilirsinşz hava alsın . Ben sütümden de sürüyordum ucuna o da şifa niyetine iyi geliyor
pyrzaslnnn47 edagzl07 kaç gün sürdü zorlaması ve nasıl bıraktırdınız lütfen detay verin ani bir kararla yarım bırakacağım
edagzl07 pyrzaslnnn47 tamamen unutması bir ayı buldu her memeye yaklaştığın da oyaladım sürekli ağladı krize girdi daha sonra siyah bant yapıştırdım maalesef bantla geziyordum evde daha sonra unuttu kararlı olmanızda fayda var yoksa asla olmuyor
pyrzaslnnn47 edagzl07 kararlı oldum abartmıyorum 2 saat 10 dakka ağladı 11. Dakika verdim . Gerçekten normal miydı bu kdr ağlaması çevremde kimse anlamıyor zaten küçük kesme deyip duruyorlar . Yarın gidip sabır taşı alıp bir kerede keseceğim