elif_sare33 Benim kızımda 2 yaş civarı bıraktı biz o zamanlar yazın köye gitmiştik dışarıda oyna et derken yorgun düşüp uyuyordu bence yazın bunun için en kolay zaman diyebikirim sorduğu zaman annecim kediler almış bebeklerine vs diyordum o şekilde alıştı