Tuba9152 merveyildirim06 nerden baksan 10 gün sürekli kaşınmadı ama özellikle akşam olunca çok kaşınırdım
Mammakup merveyildirim06 benimde doğumdan 1 gün sonra oldu. Dr gitti. İlaç verdi çok dayanamazsan kullan dedi. Ama yine de kullanmadım. Kremler verdi kullandım. Geçmesi 2 ayı bulur dedi. Ama benim daha erken geçti. Olabiliyormuş böle
Ayklz Ben de de oldu ancak kaşınan yerler kabarıp 30 dk sonra geçiyordu .5 ay sürdü yaşadığım yerde doktor yok o nedenle gidemedim bekledim azaldı şimdi çok daha az
Mammakup merveyildirim06 benim tüm vücut böyleydi. Sürekli kaşınıyordu yara olmuştu hep ölüm gibi birşeydi 😢