bebekgoktug asla bez takmayın 🙂 gece de aynı şekilde. Oğlum 5 gün kaçırdı sonra kaçırmayı kesti. Islanınca kaldırıp değiştirdim üstünü . Çarşafa da alt açma örtüsü vs serdim. Ayrıca kat kat yaptım. Kaçarsa üstteki çarşafı çıkardım alttaki kaldı şeklinde ilerledim. Araya alt açma örtüsü koydum. Gece hep dolu kalkardı bezi. Kendi istediği için bıraktırdım. Kakayı 3.kakadan sonra oturarak yapmaya başladı ama hasta oldu peşine. Hastanede yattık yinede bez takmadım. Bezi bırakacaksanız komple bırakacaksınız. Alternatif sunarsanız bırakamıyor çocuklar. Çok zorlanıyor. Hastanede mahvolduk olduk diyebilirim herşeyi battı ama yapcak bir şey yok 🙂 6 hafta zaten alışma süresi. 6 haftadan sonra alışmazsa beze dönebilirsiniz. 1. Hafta geçince daha rahat oluyor
Bu arada bez eğitimi için önce meme ya da mama bırakılmalı😊