tokkkk Bebeğim 3 aylık burnu tıkalı evde serum fizyolojikle temizliyoruz ama tıkanıklığı geçmiyor evde ne yapabilirim
tugba0634 tokkkk valla bacım 10 gündür bende aynı derten muzdaribim geçmedi bir türlü oda ısısı 24-25 nem oranı 55-60 yok ya geçmiyor havalardan sanırım dışarı çıkarıyorum hava almaya tıkanmıyor eve geldiğimiz gibi sümük doluyor burnu anlamadım🥲
Pirasalipuding tokkkk serum fizyolojik ile nasıl temizliyorsunuz. Bebeğinizi yatırıp başını sağa çevirip üstte kalan burun deliğine , sonra diğer tarafa çevirip diğer burun deliğine sıkıp sonra çekiyor musunuz aspiratör ile ?
buselahmet tokkkk bizimde öyleydi 1 ayda anca düzeldi ama bu seferde süt ve süt ürünleri alerjisi çıktı. Kakasında mukus vardı bizde ordan atıyor diyorduk ama kakasında gizli kan çıktı
cilekc Bizim de bir haftadır böyle gelişme yok yıkadığım halde . Doktorlarda bol bol burnunu yıkayın diye gönderiyorlar küçük diye pek bir şey veremiyorlar maalesef. Soğan ve karanfili koyabiliyorum tugba0634 Pirasalipuding betulland buselahmet
tokkkk Pirasalipuding aynen öyle yapıyoruz bir burnuna yapınca ters çevirip sırtına vuruyoruz ki yutmasın genzine kaçmasın serum kaçsa bile sorun olmuyor bu arada tuvalet yaparken o da çıkıyor
betulland Nem, oda ısısı her şey normal. Dışarı çıkıyoruz evde haşır huşur dolu olan burundan tek ses gelmez mi ya? Serum fizyolojik ve aspiratör devam ediyorum. Bugün sağlık ocağına götüreceğim 5 gündür geçmiyor. Gece sürekli uyanıyor.
tugba0634 betulland aynı şekilde benimkide götürdüğünüzde neler söylediğini benimlede paylaşırmısınız
betulland tugba0634 Serum fizyolojik ve aspiratöre devam edin, Parol veya Calpol 1 çay kaşığı verin. Ciğerleri temiz. Maalesef küçük bebek olduğu için ekstra bir şey yapamıyoruz dedi.
tugba0634 betulland teşekkür ederim bende götürdüm bugün içime kurt düştü 6-8 kere günlük serum yapabilirsiniz dedi ama şurup önermedi
tokkkk 473492 evet ama bana doktorum her saat başı yapmayın demişti bende günde 3 kere falan yapıyorum serumu
473492 tokkkk banyodan sonra yaptım ben her saat başı değil 3 günde bir yıkıyorm suan soğuk diye yazın her sabah ve akşam yapardım rahat uyusun diye
12hat Benim kızımda iki aylık hırıltılı ve burun akıntısı için saglık ocağına götürdüm küçük olduğu için ilaç yazmadılar burnu için serum verdi uyguladım sonra artığını hissetim özele götürdüm şurup yazdı burun spreyi yazdı kullandım biraz rahatladı sonra bı büyüğümüz kuyruk yağı kremini göğsüne ve sırtına sürüp kalın havlu koymamı sıcak tutmamı söyledi çok şükür geçti çok faydası oldu kapağını açtığım an çok keskin bir koku vardı kokladığım zaman nefesimi açtığını hissettim tavsiye ederim denemekte fayda var
12hat Bizim bı akrabamız doğal yöntemlerle bitkisel kremler karışımlar yapıyo sağalsun ordan almıştık