Baybyuras 7 yaş kızım var bazen o bile huzursuzluk yapıyor nadirde olsa. Ama 3 yaşta falan söz dinleyip rahatlamıştık diye hatırlıyorum. Birde 18 aylık kızım var aman allahım 🥲 Dışarda yemek yemeye gitmeye korkuyoruz peşinde koşmaktan perişan oluyoruz ama rahatlarlar biraz zaman geçsin. Size bağlı bence yani tecrübelerime göre biz büyük kızımı her ortama soktuk. Düğün,market, denize gittik vs. Avm de falan hiç zorluk çıkarmaz sağa sola saldırmazdı. Küçüğüm de alıştı yine tabi dağıtıp döküp koşuyor ama küçükler daha. Bir yakınım çocukları hiçbir yere götürmedi. İnanın 10 yaşında çocuklar bize gelsinler istemedim yeğenlerim yani kuzenimin çocukları. Evi talan ederlerdi dursan anlamazlardı. Bir kere yemeğe gittik beraber ayy rezillikti koca çocuklar bağrış çağırış. Çünkü bir yer görmediler çocuklar nasıl davranacaklarını bilmiyorlar. Kızımda meyve suyunu dökmek isterdi alıştı sonra oturur beklerdi bizim içirmemizi dışardayken.