meleksalpci Arkadaşımın bebeği doğduğundan beri ağlıyor gazlı bi bebek anne sütü alıyor alerji testi olmuş bi çok şeye alerjisi çıkmış , arkadaşım mama kullanmak istiyor tavsiyesi olan önerdiğiniz bi marka var mı deneyimi olan ?
gizememre meleksalpci doktoru önermemiş mi alerjik bebeklerin kullandığı özel mamalar var tavsiye ile olmaz ki
kirazmevsimi_ meleksalpci eger alerjik bir bebekse anne sütü alıyorsa doktor diyet önerir. Mama için ise normal sıradan bir mamayı alıp kullanamaz onlarda aynı şekilde alerji yapıyor ( benim oğlum oyleydi alerjikti 3 ay emebildi sonra alerjisinden dolayı emmeyi bıraktı alerjik mamaya gecirdi doktorumuz). Yani demek istedigim şu doktora gidicek arkadasiniz eger doktor uygun gorurse rapor cikarticak ve alerji mamasini raporla alicak. Başka türlü normal market mamalarini kullanamaz daha kotu olur çocuk.
bilgedm meleksalpci Doktorunun mama için rapor çıkartması gerekiyor. Rapor ile aylık olarak eczaneden alabilir. Gerçi kendisi de eczaneden alabilir raporsuz ama fiyatları normal mamalardan yüksek. Genelde 1100-1200tl 400gr mama. Bir de tatları da güzel değil her bebek her mamayı içmiyor deneye deneye bulması gerekebilir.
meleksalpci gizememre bulunduğu ilçeden dolayı iyi bi doktor denk getirememiş sanırım bana sordu benimde bilgim olmadığı için buraya sordum belki bilgisi olan varmıdır diye .
gizememre meleksalpci dediğim gibi alerjisine göre bir mama ve diyet uygulanır doktor bulması daha iyi olacaktır