filizkumsal yacgzd nasıl kalıyor genelde bebeklern rahat durması gerekiyor o nasıl olcaksa uyuması gerekiyor benm bebegim 2.de geçti oda emzikle durdu
Derinmom26 yacgzd benim çocuğum 3 kez geçemedi tek kulağından. Bera testi yapıldı ve işitme kaybı tespit edildi. Şuan işitme cihazı kullanıyor
alparslanmomms Biz sadece bir kulaktan bir kere kalmıştık doğduğu gün, doktor normal demişti bir hafta sonra genelde düzeliyor demişti gittiğimizde düzelmişti geçmiş olsun size